8.29.2010

Ensimmäinen suoralähetys...


Tänään pärähtää ruutuun siis ensimmäinen Bigbrother 2010 suoralähetys.
Ainakin oletuksen tasolla sieltä olisi 2 asukaskokelasta tipahtamassa.
Saas nähdä et miten käy...
Ite toivoisin että Jani ja Marika lähtis kotio,tai sit Mari.
Ne on kaikki aika vahvoja persoonia ja siks mulla onkin sellane fiilis että ihmiset ei niitä äänestä ulos.

Janista mä olen sitä mieltä että BB-talo ei oo ollenkaan hyvä paikka sille,ja en halua haukkua tai mitään mutta onhan kaikki sen jo huomannut että aikas yksinkertainen Jani on. Kukaan ei kuuntele sen juttuja eikä kiinnitä siihen huomioo.
Ja ihmiset ei naura sen kanssa ,ne nauraa sille! Joten ihan Janin tulevaisuuden kannalta ois hyvä et se PÄÄSIS kotiin sieltä.:/

Marika taas..noniin..Vittu mä en jaksa sen piipitystä! Se on niin epävärma ittestään et ekaks se piipittää mielipiteensä ja sit heti vetää sanansa takasin ja alkaa myötäileen muita. Ja kaikki on NIIIIN IIIHAANAA! Ärsyttävää tekopirteyttä!

Marin haluisin pois ihan vaan taktiikan takia. Ymmärrän et ne tykkää Paulin kanssa toisistaan,mutta kuka nyt loppujen lopuksi jaksaa kattoa sitä kuhertelua 3 kuukautta putkeen? Ite voisinkin,ihan Paulin takia mut muut ei sitä varmaankaan ymmärrä...
Eli haluan että Paul voittaa niiin paljon. Ja se mun mielestä edellyttää että Mari lähtee ainakin jossain vaihees.

No kohta päästään jännityksestä!:)

xoxo-blondiii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti